středa 18. dubna 2012

Jeřábci: opět 2

S velkou radostí oznamuji všem, že jsem se stal otcem! Martínek se narodil 18.4.2012 v 8:42 v nemocnici v Krnově. Vážil 2,75 kg a měřil 49 cm.
Maminka Jana rodila císařem v lokálním umrtvení. Já jsem byl přímo na sále přítomen a byl jsem první kdo choval nového človíčka.
Jestli se také chcete trochu pokochat malým Martínkem, můžete si prohlédnout jeho fotky na jerabek4.eu

Někdo se narodí, někdo umře.

Je to prý život, ale já se s tím nějak nemůžu vyrovnat ani smířit.
Loni jsem musel oznámit novinu jinou, neradostnou. Dne 24.9.2011 v 9:15 podlehl rakovině ve svých 76 letech člověk, kterého jsem velmi miloval a kdo mi teď moc schází. Můj otec.

Jsem opravdu hodně rád, že jsme ještě na poslední chvíli stihli taťkovi říct, že čekáme potomka...


Žádné komentáře: